en

Hodnotenie našich klientov.

Pridať hodnotenie
Jakub, 12.02.2025
Servis

Milý tím RIJA-Bavaria Nitra. Dovoľte mi aspoň touto cestou poďakovať za výborne odvedenú prácu na mojom aute. Mojou nešikovnosťou som si poškodil kufrove dvere. Rád by som pochválil prácu lakérnika, a klampiara ktorý opravu zvládli na 1*, a na aute nie je nič poznať. Rád by som vyzdvihol aj pani Gabiku Maďarovú, ktorá auto odomňa prevzala a následne po oprave mi auto odovzdala. Vždy ma informovala o procese opravy pokiaľ sa niečo zmenilo. Ďakujem za jej ľudský a profesionálny prístup a trpezlivosť pri mojich laických otázkach. Dúfam, že pri každej návšteve vášho servisu budem mať len takúto pozitívnu skúsenosť. Ďakujem ešte raz a prajem vám všetko dobré.???? Jakub

Štefan, 10.02.2025
Servis

Vážený tím Bavaria Nitra, rád by som sa podelil o svoju mimoriadne pozitívnu skúsenosť s vaším poradcom pre mechanické opravy, pánom Filipom Šmatlákom. Počas mojej návštevy som mal možnosť zažiť jeho výnimočný prístup k zákazníkovi, ktorý sa prejavil nielen vysokou profesionalitou, ale aj úprimnou ochotou pomôcť a dôkladnými odbornými znalosťami. Najviac si cením jeho úctivý a trpezlivý prístup – vždy s ochotou vysvetlil všetky detaily týkajúce sa opravy môjho vozidla, pričom mi jasne a zrozumiteľne objasnil možné riešenia. Vďaka jeho prístupu som sa cítil ako zákazník skutočne vypočutý a rešpektovaný, čo je v dnešnej dobe veľmi vzácne. Takáto úroveň starostlivosti o zákazníka si zaslúži veľké uznanie, pretože nielenže posilňuje dôveru v vaše služby, ale tiež vytvára príjemný a profesionálny dojem, ktorý si človek zapamätá. Prajem pánovi Šmatlákovi veľa úspechov v jeho práci a verím, že jeho prístup bude naďalej inšpiráciou pre celý tím. Ďakujem za skvelú skúsenosť a teším sa na ďalšiu spoluprácu.

MUDr. Pavol Žuffa , 05.11.2024
Servis

Dobrý deň, touto cestou by som chcel poďakovať a vyjadriť pozitívnu skúsenosť v súvislosti so servisnou prehliadkou automobilu BMW, ktorú mal na starosti pán Filip Šmatlák. Jednanie bolo profesionálne, vecné, promptné, ale bol poskytnutý aj priestor na zodpovedanie mojich laických otázok, za čo pánovi Filipovi Šmatlákovi ďakujem. Verím, že aj ďalšie skúsenosti budú v podobnom duchu pozitívne.

Peter, 28.10.2024
Servis

Chcel by som sa ešte raz veľmi pekne poďakovať za vybavenie opravy na mojom BMW. Konkrétne za profesionálny prístup technika p. Filipa Šmatláka , ktorý mal už počas prvého telefonátu snahu zistiť kde je problém, poskytol mi expresný termín , objednal náhradné diely vopred, všetko ochotne vysvetlil a môj problém so svietiacou kontrolkou motora tým pádom dokázal vyriešiť na počkanie hneď pri prvej návšteve servisu. Skvelá skúsenosť z návštevy servisu, všetko vyriešené bez komplikácií, zbytočného chodenia na dvakrát , odkomunikované na 100% a to všetko s úsmevom. Takto si predstavujem profesionálny prístup človeka na pravom mieste. Ešte raz ďakujem a prajem veľa ďalších spokojných zákazníkov.

Štefan Palatický, 23.10.2024
Servis

Veľmi pekne by som chcel poďakovať a vyzdvihnúť spoločnosť RIJA - Bavaria Nitra, najmä ústretovosť a odbornosť pána Róberta Benca, ktorý ako skúsený zamestnanec vyriešil problém s mojim autom k mojej maximálnej spokojnosti. Musím ďalej vyzdvihnúť ďalšiu zamestnankyňu spoločnosti pani Zuzanu Puškášovú, ktorá paralelne riešila môj problém, ktorý vyriešila príjemnou komunikáciou so mnou ako zákazníkom, odbornosťou a jej ľudským prístupom. Veľká spokojnosť

Peter Šimunek, 25.09.2024
Servis

Ďakujem Rija Bavária Nitra! Už neaký čas navštevujem Váš servis a vzďy som nasmieru spokojný. Obzvlášť by som sa chcel vyzdvihnúť “pána Benca “ za jeho profesiolne jednanie a pristup k jednotlivým servisom. Mal som možnosť sledovať chod celého Vašeho tímu a vela krát som mal pocit ako keby tam bol pán Benc sám. Aj keď v celom salóne vládom pokoj pán Benc pobehoval a riešil niekolko vecí súčastne a to s úsmevom na tvári. Sám zamestnávam niekolko ludí a tento človek je pre mňa vzor dokonalého zamestnánca. Vážte si ho Rija!

Peter Michalec , 03.07.2024
Servis

Ďakujem celému tímu na náhradných dieloch za ochotu, poradenstvo a profesionalitu.

Jarmila, 27.06.2024
Servis

Chcela by som sa poďakovať za ochotu a milé správanie. Ďakujem Vám, prajem pekný deň.

Peter, 24.06.2024
Nové vozidlá

Dobrý deň, v krátkom čase sa Vám znovu ozývam v súvislosti so službami Vašej spoločnosti. Opätovne chcem týmto spôsobom prejaviť spokojnosť a vďaku za to, ako to u Vás v Nitre funguje. Zvlášť sa chcem poďakovať za prácu Vašich zamestnancov pána Róberta Bencza a pána Petra Kmeťka, ktorí si svoju prácu zastávajú skutočne profesionálne, svedomito a s ľudským prístupom. Prostredníctvom ich práce týmto vyjadrujem poďakovanie za skutočne výnimočné služby celej Vašej spoločnosti.

Veronika, 07.06.2024
Servis

Dobrý deň, Chcela by som poďakovať za výbornú starostlivosť v servise RijaBavaria v Nitre ktorý som navštívila. Menovite ďakujem pánovi Filipovi Šmatlakovi, pani Zuzane Puškašovej a pani Terézii Divékyovej.

123

Objavte viac

Súbory cookie na doméne rijabavaria.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.